Har du anmält dig till Internetdagarna?

3 sep, 2019

Biljetterna för Internetdagarna är slut men om du inte hunnit köpa biljetter så kontakta oss med dina uppgifter, då det fortfarande finns möjlighet att reservera platser till våra evenemang. Meddela oss via e-post info@skolfederation.se så återkommer vi.

Programmet för årets stora event, Internetdagarna och evenemanget för Digital samverkan för en effektiv skola är publicerat. Vi kan stolt presentera ett innehåll och talare som leder initiativ som vart och ett bidrar till att när skolan digitaliseras automatiseras tidskrävande administrativa processer och hanteringen av användardata blir säker för skolans elever och personal och samtidigt möter Dataskyddsförordningen.

Årets evenemang för skolans digitalisering på Internetdagarna är viktigt för dig som leder din skolas digitalisering och vill att skolans pedagoger ska kunna ägna sin tid åt att undervisa sina elever och inte manuellt behöva sköta tidskrävande administration.