Hitta till Internetstiftelsen och Skolfederation

Vägbeskrivning

Välkommen till Internetstiftelsen, federationsoperatör för Skolfederation. Här finner du några tips om hur du hittar till oss på Hammarby Kaj 10D, 5 tr, i Hammarby Sjöstad. Anmäl dig i receptionen för Internetstiftelsen på våning 5.

Närmaste buss- och tvärbanestation är Mårtensdal, men det går också bra att gå från Skanstull eller Gullmarsplan (cirka 10 minuter från endera hållplats).

I rusningstrafik så kan det vara rätt fullt på buss 74 som går mellan Sickla och Mariatorget via Mårtensdal.

Parkeringsplatser är det ont om och ICA har ett parkeringsgarage på Hammarby Kajgata.